Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8-15 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
08.11.2019
NETRADIČNÍ TYPY ASFALTOVÝCH ŠINDELŮ
Do našeho e shopu jsme nově doplnili netradiční tvary a barvy asfaltových šindelů. Jedná se především o SBS modifkované šindele s 3D efektem, nebo nap... číst celé
01.10.2019
NEČEKEJTE NA JARO -TYČE A SÍTĚ K ROSTLINÁM MŮŽETE MÍT JIŽ POD STROMEČEK
Tyče a sítě k rostlinám vyrobené z kompozitních materiálů se vyznačují velmi vysokou pevností,dlouhou životností a odolností proti korozi. Mají téměř ... číst celé
13.08.2019
INOVOVANÝ MATERIÁL V 13
Vámi oblíbenou lepenku pod šindele V 13 jsme nově vylepšili samolepícím spojem přesahu. Snadno tak docílíte 100 % spojení přesahu velmi rychle a spole... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Blog
09.10.2019
ASFALTOVÉ ŠINDELE - MODERNÍ KRYTINA PRO DOMÁCÍ KUTILY
Asfaltové šindele jsou progresivní střešní krytinou pro každého domácího kutila číst celé
01.08.2019
UŽ JSTE SLYŠELI O KOMPOZITNÍCH KARI SÍTÍCH
Čedičové kompozitní materiály jsou budoucností ve stavebnictví číst celé
Zobrazit všechny články
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Reklamační řád
Reklamační řád Orlibit

 REKLAMAČNÍ ŘÁD ORLIBIT

 

 

 

  1. VADY ZBOŽÍ

Dodané zboží má vady, pokud neodpovídá druhu, množství nebo vyhotovení, které určuje objednávka potvrzená prodávajícím. Za vady zboží, které vznikly vlivem nevhodného způsobu skladování nebo manipulace u kupujícího po jeho dodání, prodávající neodpovídá.

  1. Nároky z vad zboží

Pokud dojde k vadnému plnění ze strany prodávajícího, kupující má právo požadovat odstranění vad:

  • Dodáním náhradního zboží
  • Opravou,pokud jsou vady opravitelné
  • Poskytnutím přiměřené slevy z kupní ceny

Při dodávání náhradního zboží je prodávající oprávněn požadovat původně dodaný materiál ve stvu a množství v jakém bylo dodáno kupujícímu, pokud tomu nebrání jiné okolnosti.Kupující při odstrańování vad nesmí vykonat opravy bez souhlasu prodávajícího na jeho účet. Při poskytování slevy jsou rozhodující cenové poměry v době fakturování zboží.

  1. Termíny uplatnění reklamací

Kupující musí uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu následovně:

  • U zjevných vad nejdéle do 48 hodin od převzetí dodávky
  • U zjevných vad, které zjistil na základě oznámení od spotřebitele před použitím zboží do 2 dní od tohoto oznámení, maximálně však do 90 dní od dodání zboží prodávajícím.
  • U skrytých vad v kvalitě zboží z hlediska funkčnosti, které se zjistí až při zpracování zboží do 5 dní od jejich zjištění a oznámení zákazníkem

 

Pokud má zboží vady, musí kupující v reklamovaném množství poskytnout prodávajícímu prohlídku tohoto zboží. S reklamovaným zbožím nesmí nijak manipulovat,zpracovávat či částečně prodávat, likvidovat nebo vyvíjet jinou činnost

 

 

 

  1. Forma uplatnění reklamací

Kupující uplatní reklamaci písemně a doručí prodávajícímu poštou nebo e mailem na adresu info@orlibit.cz . Kupující je povinen k reklamaci předložit :

  • Název a místo kupujícího a psotřebitele, jméno, telefon a e mail kontaktní osoby
  • Fakturu a dodací list ( prodávajícího) reklamované dodávky
  • Fotodokumentace celku, jedotlivých detailů vad a výrobního štítku ( min.5 fotografií )
  • Identifikační štítky z balíků reklamovaných výrobků

V případě neúplného předložení potřebných dokladů, prodávající začne reklamační řízení až po jejich doplnění, o čemž bude písemně informovat kupujícího. Prodávající si vyhrazuje právo na stanovení termínu posouzení vad závislé na klimatických podmínkách, podle charakteru reklamací.

  1. Poškození zboží při přepravě

Pokud při přebírání zboží od dopravní firmy kupující zjistí, že vykazuje vady nebo je mechanicky poškozeno, sepíše s řidičem vozidla na dodací list zápis o poškození zboží. Na zápisu musí být uvedeno jméno řidiče, číslo dokladu totožnosti a podrobný popis poškozeného zboží. Provede fotodokumentaci poškozeného zboží ještě na vozidle, kde vyfotografuje jak celek, tak i detaily poškození v minimálním počtu 5 fotografií. Dále pořídí fotodokumentaci vozidla tak aby byla zřetelně čitelná RZ vozidla. Zápis s fotodokumentací zašle prodávajícímu a to njepozději do dvou dnů od škodní události. Po této době již není možné reklamaci na poškození zboží při přerpavě uplatnit.

  1. Asfaltové pásy s hrubozrnným posypem

U asfaltových pásů, které mají jako vrchní vrstvu břidličný posyp v přírodní šedé barvě, či barvené břidlici v různých barvách, tento posyp slouží jako ochrana asfaltové vrstvy proti UV záření a nahrazuje antireflexní nátěry. Jelikož je břidličný posyp přírodní materiál  může vykazovat barevné odchylky. Barevné odchylky u asfaltových pásů s břidličným hrubozrnným posypem nemohou být předmětem reklamace.

 

v Osíku dne 2.1.2017                                                                                              Ing. Marek  U R D A

                                                                                                                                              jednatel

 

Novinky z našeho blogu

ASFALTOVÉ ŠINDELE - MODERNÍ KRYTINA PRO DOMÁCÍ KUTILY
09.10.2019
ASFALTOVÉ ŠINDELE - MODERNÍ KRYTINA PRO DOMÁCÍ KUTILY
Asfaltové šindele jsou progresivní střešní krytinou pro každého domácího kutila číst celé
UŽ JSTE SLYŠELI O KOMPOZITNÍCH KARI SÍTÍCH
01.08.2019
UŽ JSTE SLYŠELI O KOMPOZITNÍCH KARI SÍTÍCH
Čedičové kompozitní materiály jsou budoucností ve stavebnictví číst celé
Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Kde nás najdete

Osík 50

569 67 Osík u Litomyšle

Kontakty
Logo
e shop Orlibit
www.orlibit.cz
www.orlibit.cz
(Po-Pá, 8-15 hod.)
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz