Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
- Úvod
- Reklamační řád
REKLAMAČNÍ ŘÁD ORLIBIT
- VADY ZBOŽÍ
Dodané zboží má vady, pokud neodpovídá druhu, množství nebo vyhotovení, které určuje objednávka potvrzená prodávajícím. Za vady zboží, které vznikly vlivem nevhodného způsobu skladování nebo manipulace u kupujícího po jeho dodání, prodávající neodpovídá.
- Nároky z vad zboží
Pokud dojde k vadnému plnění ze strany prodávajícího, kupující má právo požadovat odstranění vad:
- Dodáním náhradního zboží
- Opravou,pokud jsou vady opravitelné
- Poskytnutím přiměřené slevy z kupní ceny
Při dodávání náhradního zboží je prodávající oprávněn požadovat původně dodaný materiál ve stvu a množství v jakém bylo dodáno kupujícímu, pokud tomu nebrání jiné okolnosti.Kupující při odstrańování vad nesmí vykonat opravy bez souhlasu prodávajícího na jeho účet. Při poskytování slevy jsou rozhodující cenové poměry v době fakturování zboží.
- Termíny uplatnění reklamací
Kupující musí uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu následovně:
- U zjevných vad nejdéle do 48 hodin od převzetí dodávky
- U zjevných vad, které zjistil na základě oznámení od spotřebitele před použitím zboží do 2 dní od tohoto oznámení, maximálně však do 90 dní od dodání zboží prodávajícím.
- U skrytých vad v kvalitě zboží z hlediska funkčnosti, které se zjistí až při zpracování zboží do 5 dní od jejich zjištění a oznámení zákazníkem
Pokud má zboží vady, musí kupující v reklamovaném množství poskytnout prodávajícímu prohlídku tohoto zboží. S reklamovaným zbožím nesmí nijak manipulovat,zpracovávat či částečně prodávat, likvidovat nebo vyvíjet jinou činnost
- Forma uplatnění reklamací
Kupující uplatní reklamaci písemně a doručí prodávajícímu poštou nebo e mailem na adresu info@orlibit.cz . Kupující je povinen k reklamaci předložit :
- Název a místo kupujícího a psotřebitele, jméno, telefon a e mail kontaktní osoby
- Fakturu a dodací list ( prodávajícího) reklamované dodávky
- Fotodokumentace celku, jedotlivých detailů vad a výrobního štítku ( min.5 fotografií )
- Identifikační štítky z balíků reklamovaných výrobků
V případě neúplného předložení potřebných dokladů, prodávající začne reklamační řízení až po jejich doplnění, o čemž bude písemně informovat kupujícího. Prodávající si vyhrazuje právo na stanovení termínu posouzení vad závislé na klimatických podmínkách, podle charakteru reklamací.
- Poškození zboží při přepravě
Pokud při přebírání zboží od dopravní firmy kupující zjistí, že vykazuje vady nebo je mechanicky poškozeno, sepíše s řidičem vozidla na dodací list zápis o poškození zboží. Na zápisu musí být uvedeno jméno řidiče, číslo dokladu totožnosti a podrobný popis poškozeného zboží. Provede fotodokumentaci poškozeného zboží ještě na vozidle, kde vyfotografuje jak celek, tak i detaily poškození v minimálním počtu 5 fotografií. Dále pořídí fotodokumentaci vozidla tak aby byla zřetelně čitelná RZ vozidla. Zápis s fotodokumentací zašle prodávajícímu a to njepozději do dvou dnů od škodní události. Po této době již není možné reklamaci na poškození zboží při přerpavě uplatnit.
- Asfaltové pásy s hrubozrnným posypem
U asfaltových pásů, které mají jako vrchní vrstvu břidličný posyp v přírodní šedé barvě, či barvené břidlici v různých barvách, tento posyp slouží jako ochrana asfaltové vrstvy proti UV záření a nahrazuje antireflexní nátěry. Jelikož je břidličný posyp přírodní materiál může vykazovat barevné odchylky. Barevné odchylky u asfaltových pásů s břidličným hrubozrnným posypem nemohou být předmětem reklamace.
v Osíku dne 2.1.2017 Ing. Marek U R D A
jednatel